28.03.2011

Travel student

God mandag!Klar for en ny uke?
Det har kommet færre innlegg fra meg denne måneden, og de tre hovedgrunnene til det er:

1. Jeg holder på med å ta master i Nederland: Ms in Health and Nutrition, molecular nutrition. Denne 8 ukers perioden tar jeg 2 fag, Nutrigenomics and genetics, og Nutrition and Sports. Eksamener er rett etter påske, så det er ganske intensivt nå med laboratorie arbeid, forsøk, innleveringer og forelesinger. Det jeg lærer vil jeg skrive om i senere innlegg, masse spennende ny forskning!

2. Jeg fikk besøk av en venninne fra Norge som bodde hos meg!Kjempekoselig og vi hadde mye "løye":), (kom gjerne tilbake!;)) Vi dro blant annet på Kaizers orchestra konsert på Paradiso i Amsterdam, som forresten var helt fantastisk!Anbefales på det sterkeste! Jeg er jo fra stavanger selv, og har vært blodfan fra starten. De er helt konge live! Se den nye singelen her: http://www.youtube.com/watch?v=Eyp_4pSN6GY&feature=related

3. Våren er kommet til Nederland!Vi hadde sol hele sist uke, og det blomstrer og fuglene kvitrer og hele samfunnet har våknet til liv. Herlig å se folk jogge, ligge i parkene, grille, enda mer glade, og deilig å kunne bruke mindre klær. Igår hadde vi 16 grader! Så jeg tilbringer så mye tid jeg kan ute for tiden!Har mange flotte parker, skoger og grøntområder her:) Blogger mer når regnet kommer vil jeg tro.

Men det vil komme flere innlegg denne uken!Så følg med videre!

2 kommentarer: