03.09.2013

Ønsker til blogg innlegg?

Siden det er en stund siden jeg har vært aktiv som blogger har jeg ikke helt peiling på hva dere lesere ønsker at jeg skriver om. Derfor spør jeg dere: har dere noe spesielt dere lurer på eller som hadde vært interresant å lese?

Det kan være alt fra kostholdsrelatert, om helse, intervall trening, styrketrening, mer om meg, lykke, ernæring for gravide eller ammende, tips og råd for å gå ned/opp i vekt, osv osv.  Ingen spørsmål eller tema er dumme! 

Mens jeg venter på at dere fyrer løs henger jeg bare her på jobb ;-) 

5 kommentarer:

  1. Østrogenubalanse ifht vektnedgang kanskje? :) Kan det "bekjempes" med hard styrketrening?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for spørsmål! Skal sjekke det opp! :-)

      Slett
    2. Tusen takk!

      Litt av en reise å finne ut av alt som skjer i egen kropp...
      Men det er vel sånn man lærer av.

      Ha en fin dag!

      Slett