01.03.2011

Hurra for pappa

Idag fyller min kjære pappa 53 år :
GRALLA MED DAGEN!! :)
 Du er den beste pappaen en datter kunne drømt om!
Så glad du e min:)



Kunne skrevet 1000 ord her men sparte litt til kortet:
Arbeidsviljen og engasjemanget ditt inspirere; travel prosjektleder i Statoil, 3 barnsfar, passe på og kjører tenåringssønnen din fra A - B,cdefg..., er husfar, lager mat, handle for og stelle så godt med farmor og Henny,osv : og du tar deg alltid tid til å pleie kropp og sjel og holder kontakt med vennene dine.

Faste treningen med løpegjengen, styrketreningen med telt&tur guttene, spille i Blæsen og fjell ski og tur i helgene. Sprekeste 55åringen jeg vet om! Ønsker dere også lykke til i Vasaloppet stafetten i helgen: Gunni, Fredrik, Jani, Madsen og Ivar i en bobil blir nok løye ;)

Og etter det bærer det til de italienske alpefjellene på skiferie: jeg er glad du er lysten på livet og nye opplevelser! Selv om jeg ikke får klemt deg på dagen din så ses me i allefall på skype ;)

Optimismen din er smittsom og du bringer mye glede til de rundt deg, inkludert meg. Takk for at du støtter meg og motivere meg til å stå på!



Gla i deg pappa! Ønske deg en fin dag!
Lykkeønsker fra den eldste datteren din Solveig :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar