13.10.2013

Super tilbud på trening og kostholdsveiledning


Ønsker du å komme i gang med trening eller å få veiledning i forhold til kosthold? 
Trenger du litt hjelp til å komme igang med din livsstilsendring? 

Jeg kan tilby både personlig trening og kostholdsveiledning
- hjelp og råd for kostholdsendring 
- vi kan sette opp personlig diett for deg med tanke på dine mål, din hverdag, 
- ta hensyn til allergier og intoleranser, under graviditet og amming, ved sykdom og rehabilitering
- om målet er vektreduksjon eller muskelvekst eller rett og slett bedre helse. 

Grunnen til jeg nevner dette nå er at Elixia Hillevåg tilbyr 10% rabatt på personlig trening og kostholdsveiledning den 15 og 16.oktober, så det kan være smart å komme innom de dagene. Vi holder åpent hus med spesielle happenings og nye gruppetimer. Husk at du ikke trenger å være medlem av Elixia for å kunne benytte deg av PT eller kostholdsveiledning. Kontakt meg direkte på: solveigssmil@gmail.com eller kom innom oss for en hyggelig prat. Bor du ikke i Stavanger området kan jeg likevel veilede deg så ikke nøl med å ta kontakt. :-)

Jeg holder også foredrag om dere er en vennegjeng som ønsker å lære mer om kosthold, helse og trening, eller om ditt firma skal ha tema-dag/ teambuilding. Ta kontakt på: solveigssmil@gmail.com for mer info. 
Ønsker du å finne din balanse? Vil du ha en sterk kropp og et sunt og godt kosthold du kan leve med? 

2 kommentarer:

  1. OT:
    http://www.kostdoktorn.se/professor-tim-noakes-anmald-av-dietistforbund-stod

    /Gäst

    SvarSlett
  2. Jeg er 29 år gammel og har fått diagnosen brystkreft, enkel behandling og en lignende historie, bortsett fra min første aksept som avvisning av urtemedisin. Jeg var ikke en del av Perseid-bevegelsen og bygde egentlig ikke forhold til noen av dem, jeg trodde bare på deres drift. Jeg sier dette fordi det var under bruken av Dr. Itua urtemedisin at jeg nå attesterer at urtemedisin er ekte, fytoterapi Dr. Itua helbredet brystkreft min som jeg led i 2 år. Dr. Itua urtemedisin er laget av naturlige urter, uten bivirkninger, og lett å drikke. Hvis du har samme brystkreft eller en hvilken som helst type menneskelig sykdom, inkludert hiv / aids, herpes, kreft i eggstokkene, kreft i bukspyttkjertelen, blærekreft, prostatakreft, glaukom., Grå stær, makular degenerasjon, hjerte- og karsykdommer, autisme, lungesykdom. Forstørret prostata, osteoporose. Alzheimers sykdom, hjernekreft, spiserørskreft, galleblæren kreft, svangerskaps trofoblastisk sykdom, kreft i hode og nakke, tarmkreft, nyrekreft, melanom, mesothelioma, multippel myelom, nevroendokrine svulster, Hodgkin lymfom, kreft i munnen, eggstokkreft, Sinuskreft ,, Bløtvevssarkom, ryggmargskreft, magekreft, testikkelkreft, kreft i halsen, kreft i skjoldbruskkjertelen, livmorkreft, vaginal kreft, kreft i lungene, psoriasis, tachsykdommer, lupus, enddomertil kreft, cerebrovaskulære sykdommer,
    Demens.lungskreft, hudkreft, testikkelkreft, Lupus,, LEUKEMIA, VIRUSER, HEPATITIS, INFERTILITET KVINNER / MAN, KONTAKT E-post / WHATSAPP: Eller drituaherbalcenter@gmail.com/ +2348149277967

    SvarSlett